fina fisken jao!

- jag vet, skit snygg verkligen !;)
vad har alla sötisar gjort idag dåe? själv har man vart längst nere på öland hos min kära famo o fafa! frasse (deras valp) hoppade upp i min o pappas famn typ hela tiden. han tyckte nog att vi såg starka ut eftersom han är rätt så stor! men jag kunde inte putta bort honom så de fick famo göra, hon är nog lite starkare än mej(a) måste fan bli stakare.. men iaf, jag har har haft en toppen dag! hoppas morgondagen blir lika lyckad :) vi får se om rasmus (min sysling) kommer. han sa att han skulle komma en stund men iaf, de var länge sen man såg han, så jag har två killar här som kommer få en jävla stor bamsekram! älsklingen o rasmus, de är sjukt hur sällan jag träffar rasse asso. peace my friends.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0