Julafton!!

Har ni haft en bra jul i år? Hoppas de :D jag hade en toppen julafton :D morgonen började me gröt på bordet efter de fick jag o Simon öppna ett paket var :D jag fick ett spel till Wii o Simon fick en traktor :D sen färgade jag håret (a) hiss/diss? Klippte håret oxå :P sen kom alla till oss o åt julmat :D efter det gick Martin o jag ut o sköt lite me Martins luftgevär (a) vid tre va de kalle anka men kollade inte så mycket på de :P sen kom mamma tomte haha :D fattade bara inte att Simon kände igen mamma :P roligaste paketet var ju de stora (a) en stor kudde som var som en sakosäck :D när mamma hade kommit tillbaka (eftersom hon "inte" var där) så duschade alla o vi gick ut o bubblade :D Martin o jag spelade super Mario sen till halv två typ :P här kommer några bilder :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0