Varför? ;o

Åhh, har precis stigit ut ur duschen :) för jag var ute o badade i våran bubbelpool :D så skönt de var efter som de var så länge sen å sen hade jag träningsvärk efter crossfiten som jag hade igår :D vi gjorde tyngdlyft :D jag tror jag ska börja på de för de var skit kul :D å sen vill man ju ha lite muskler för man känner sig ju lite klen xD å idag testade jag mitt nya bowlingklot (Y) de e blått o grönt :D köpte ett par skor o väska till oxå (Y) hehe men de gick väl bra för att vara första gången man spelade med de klotet :D så nu jävlar! Haha :D i helgen blire basketmatch (Y) hemmamatch :D där vi spelar bäst haha ;) så nu jävlar ska vi vinna!! :D nattinatti ;*

Emmsi♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0