fucking wonderful.

familjen o släkten är ju det bästa man har eller hur? speciellt min familj o släkt. min älskade lilla elin,
vart fan ska jag börja? asså elin, våra minnen! dom kan ju ingen slå asso. vårat flumm tillsammans! våran barndom! våra släktkalas! våra övernattningar! våra bilder! ja allt! jag har alltid lika kul med dej sötlök!
vi har bråkat så många gånger men det löser sej lika snabbt igen! gumman lilla, utan dej i mitt liv så kan jag inte kämpa. du är liksom min kraft att orka kämpa i livet! detta är du för mej och detta kommer du alltid vara
*världens bästa sysling!
*min ängel utan vingar.
*min sötlök!
*min kraft i livet.
*en av dom bästa jag har!
lita gumman. du är mitt allt och lite till.
liksom titta på bilden, vi har lite likhet! lika vackra! lika rolig humor!
det där var länge sen men kommer ihåg det som om det vore igår stumpan! mins du? när vi åkte in till stan och träffade *julia -.-* och åt på doken och sen åkte vi hem till mej?
hoppas verkligen vi träffas på söndag o slaggar!
jag älskar dej verkligen mer än vad det finns stjärnor på himlen!
kommer du ihåg den dagen? där du var så envis om att träffa fredrik? och alla bilderna vi tog?
den dagen glömmer jag aldrig. älskling du är det bästa. puss på dej min fina.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0