Länge sen... :D

Såå de var ett tag sen man la in ett inlägg men nu kommer ett :) usch hatar vädret -.-" i torsdags så spöregnade de ;o o jag o en kompis cyklade till bowlingen!! När man kom fram så var man helt blöt -.-" o de kändes som man fick spikar i ansiktet när man cyklade ;s men mamma kom o hämtade mig efter bowlingen så att jag inte skulle behöva cykla hem i blöta kläder i regnet :D men mamma ville in på maxi innan vi åkte hem .. O typ alla mina kläder va helt blöta så jag fick gå in där med ett linne, poncho, svarta träningsbyxor (shorts) o vinter kängor .. Vilken snygg outfit man hade då ;) lite pinnit men :$ för alla glodde på en ;o skit irriterande! O i fredags så hände de inte så mycket bara slappade :D idag så var jag i Borgholm o spelade bowlingmatch :D första gången jag spelade bortamatch (a) men de gick åt helvete :((( dom banor var skit konstiga ;o måste ju ha något o skylla på (a) nä men de va jätte halt på barnorna ;s aja sen när man kom tillbaka till Bowlinghallen så lämnade man klotet o gick till busshållsplatsen. Men de tog typ 1 timme innan den kom ;o höll på o frysa ihäll där på bänken ;s Gud vad skönt de va o komma hem sen :D men nu e klockan 2 o måste upp vid 8 imån så ;s basketmatch blir de då (Y) lägger nog in ett inlägg imån hur de gick ;) men nu ska jag sova godnatt :D puss! Här kommer en bild på mig i pyjamas (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0