min fina vän.

hej alla underbara läsare,
jag tänkte bara säga att jag har en sjukt bra text till min fina beccis här, läs gärna ;*
vet ni att jag känner världens mest bästaste vän som går att ha? jag gör faktiskt det och jag ångrar INTE ETT SKIT att jag mötte den där fina kvinnan! för hon är det underbaraste man kan få! behöver man stöd, hjälp, en ängel, en vän, en hjälpande hand, en trös, en famn att gråta i. så bli då vän med rebecca holm. för det är det absolut finaste på jorden! jag har varit i många svåra perioder, men vem har fått mej att stanna kvar här, jo becca.
vem har fått mej att inse hur viktig jag egentligen är, jo becca. vem är det som alltid har fått mej att le, jo becca! becca, min fina becca, när du läser detta så snälla förstå hur mycket jag älskar dej, fast du kommer ändå aldrig förstå det för det är obeskrivligt!
* du är guldvärd!
* du är o robin är det bästa jag har
* du är min allra bästavän!
beccis, hade inte du varit här så hade jag varit uppe hos min fina morfar i himlen. jag älskar dej & de står alltid skrivet i mitt hjärta, i stjänorna, i biblen, i mitt huvud, på min blogg o ja överallt!
vi har alltid haft orden ''hand i hand livet ut, vad som än händer! o det kommer alltid gälla hos mig, du är så sjukt viktigt i mitt liv, för utan att kunna säga att du är min bästavän så går det inte leva! mitt hjärta är ditt, o det kommer den alltid vara! du är min andra halva, bästavän, storasyster, min ängel. asså det kan ta flera år att skriva om dej för det går inte att sluta ! förlorar jag dej igen, du slutar mitt hjärta pulsa o jag vaknar aldrig igen!
kommer du ihåg ''ingalill'' ? vårt egen lilla bebis! o fiskmåsen mårten? det är saker jag aldrig kommer glömma, du är bäst älskling! SJUKT MÅNGA PUSSAR PÅ DEJ! SÅ SES VI PÅ ONSDAG! ÄLSKAR DEJ MER ÄN MITT HJÄRTA. !♥

Kommentarer
Postat av: beccis- rosa, skönhet & ett helt vanligt tonårsliv . ♥

Min underbara michie, älskardig<3

du är oslagbar, precis som vi tsm!

Det är sjukligt vad jag behöver dej.

Min fina ängel :* <3

2012-01-03 @ 03:35:24
URL: http://beccaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0