Sho Emelie här!!

Haha aa kanske att hon måste (a) men jag glömmer alltid o blogg (a) men jag fattar inte hur man lägger upp en bild på datan... Har försökt men de går inte :( aja Mikke ska visa mig någon dag hoppas jag ;) vi får väll se :P för min kamera på mobilen e så dålig -.-" så jag har typ inga bilder att lägga upp... :( men igår va jag me Amelia o blir nog idag oxå (a) hon ska komma ikväll o så får vi se vad vi hittar på :P kanske blir något roligt :D o sen så kommer de några gäster hit oxå fast vet inte vilka de e... ;s men dom kommer snart... O nu börjar skolan igen :( gud va tiden har gått fort de e ju redan sista helgen innan skolan... :( längtar inte till skolan så mycket :( alla läxor o prov -.-" längtar redan till sommarlovet (a) men de kommer ju ta tid innan de e sommarlov -.-" men måste gå städa undan de sista nu innan gästerna kommer pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0