someone like you.

micke här. vet att det var sjukt länge sen jag uppdaterade men här kommer ett iaf. min pappa fyllde 45 igår så vi firade han med lite presenter, tårta o kakor som jag hade bakat;) så nästa helg blir det släktkalas för daddi! sjukt kul. asso bara jag som typ aldrig brukar träffa min släkt så ofta?;o
men iaf. i fredags drog man till stan me emmsi o moberg. haha så sjukt kul har jag inte haft på länge! min fina vänner.♥ köpte byxor, kofta, vantar, skor, pappas födelsedags presenter o sen hade jag skickat efter kläder så dom la på sängen när jag kom hem o det var en skjorta, armband o örhängen. kulkul helg har jag haft iaf. hur har ni haft det? släng gärna in en kommentar. både emelie o jag älskar kommentarer! puss på er.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0