michelle svarar på lite frågor

SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen? - i läppen har jag ju reda så tungan!
2. vara seriös eller oseriös?- oftast seriös

3. Dricka grön eller röd mjölk? - Grööööön

4. Brinna upp eller drunkna? - drunkna isf

5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - båda!

 

SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? - om jag gör!

2. har du skolkat? - en gång..
3. varmt eller kallt? - beror på faktiskt
4. soligt eller regn? - soligt!
5. fanta eller cola? - Cola!
6. är du nyttig av dig? - haha nej 

OM MIG
1. vad heter du? - michelle åkerklint

2. syskon? - lillebror
3. Vart bor du? - kalmar
4. Hur många barn vill du ha? 2-3.
5. Vill du gifta dig? - ofc!
6. Favorit tid på dagen? - när jag är me robín
7. Humör just nu? - trött
8. Sugen på just nu? - monster!

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? - oja!
2. Sjungit? - hihi ah
3. Blivit kramad? - yes

4. Känt dig fånig? - nej
5. Saknat någon? - ah
6. Dansat galet? - hehe ah tror de
7. klippt håret? - Ne
8. Gråtit? - nyss

GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - nopp
2. Har du en hund? - ja och världens gulligaste!
3. sover du helst ensam eller med någon? - med robin
4. Tror du på spöken? - oja

5. Är du mörkrädd? - hihi de ska vi inte prata om..
6. Vad vill du ha just nu? - en kram av robin..

KÄRLEK
1. Är du singel nu? - absolut inte!

2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - långaaaaaaaaaaa!
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu?- har redan ett!
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - nä
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - jao..
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - ah;)
7. Har du varit på en blind-date? - nopp
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - säger det bara till dom jag verkligen älskar

9. Saknar du någon av dina ex? - nejnej, vill bara ha min älskling!
10. Somnat gråtande pga kärleken? - ah
11. Brukar du tänka på dina ex? - ibland kanske.
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - kommer inte på någon nu

KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän? - oja!
2. Är du ofta med dina vänner? - hihi så ofta jag kan!
3. Vad brukar ni hitta på? - skratta!
4. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - självklart!
5. Vem vet mest om dig? - robin och min mamma

 

OM DIG
1. Hur lång är du? - 1.70 typ
2. Är du nöjd med ditt rum? - rätt så
3. Villken är din riktiga hårfärg? - brunsvart
7. Har du någon sjukdom? - ah en arftlig hudsjukdom som inte är farlig
8. Är dina föräldrar skilda? - nepp
9. Gillar du skolan? - haha nej?
10. Hur svarar du i telefonen? - hej det är michelle! säger alltid så!

1. vad åt du senast? - smörgåstårta! lovely.
2. Drack du senast? - moster:)

3. Har du på fötterna? - haha strumpor
4. Lyssnar du på just nu - när robin pratar
5. Gillar du mest hos dig själv? - mina ögon




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0